Gemeente Stadskanaal: europese gehandicaptenparkeerkaart aanvragen
Let op. U kunt alleen een gehandicaptenparkeerkaart aanvragen als u in Nederland woont en bent ingeschreven bij een gemeente.
Voor de aanvraag heeft u nodig:
- een kopie van een geldig paspoort of identiteitskaart;
- als u de bestuurderskaart aanvraagt, een kopie van een geldig rijbewijs;
- een kleurenpasfoto die voldoet aan de pasfoto-eisen;
- als u een Canta of brommobiel hebt, een kopie van het verzekeringsbewijs.
Voor het aanvragen van een gehandicaptenparkeerkaart kunt u langskomen in het gemeentehuis.
U betaalt kosten voor de aanvraag van een gehandicaptenparkeerkaart. Neem voor meer informatie contact op met de gemeente.
Het duurt maximaal 8 weken voordat u de kaart hebt. U moet de kaart persoonlijk ophalen bij de gemeente.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Stadskanaal
Bezoekadres
Raadhuisplein 1
9501SZ Stadskanaal
Maandag | 08:00 - 16:00 |
Dinsdag | 08:00 - 16:00 |
Woensdag | 08:00 - 16:00 |
Donderdag | 08:00 - 16:00 17:00 - 19:00 |
Vrijdag | 08:00 - 12:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Laatst gecontroleerd op 29 november 2023