Single Digital Gateway

Gemeente Stadskanaal: europese gehandicaptenparkeerkaart aanvragen

Let op. U kunt alleen een gehandicaptenparkeerkaart aanvragen als u in Nederland woont en bent ingeschreven bij een gemeente.

Voor de aanvraag heeft u nodig:

  • een kopie van een gel­dig pas­poort of iden­ti­teits­kaart;
  • als u de bestuurderskaart aanvraagt, een kopie van een gel­dig rij­be­wijs;
  • een kleurenpasfoto die voldoet aan de pasfoto-eisen;
  • als u een Can­ta of brom­mo­biel hebt, een ko­pie van het ver­ze­ke­rings­be­wijs.

Voor het aanvragen van een gehandicaptenparkeerkaart kunt u langskomen in het gemeentehuis.

U betaalt kosten voor de aanvraag van een gehandicaptenparkeerkaart. Neem voor meer informatie contact op met de gemeente.

Het duurt maximaal 8 weken voordat u de kaart hebt. U moet de kaart persoonlijk ophalen bij de gemeente.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Stadskanaal

Bezoekadres

Raadhuisplein 1

9501SZ Stadskanaal

Openingstijden
Maandag
08:00 - 16:00
Dinsdag
08:00 - 16:00
Woensdag
08:00 - 16:00
Donderdag
08:00 - 16:00
17:00 - 19:00
Vrijdag
08:00 - 12:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Laatst gecontroleerd op 29 november 2023