Gemeente Vijfheerenlanden: inschrijven bij de gemeente
U moet uw verhuizing uit het buitenland persoonlijk aan de gemeente doorgeven. Maak hiervoor een afspraak via 088 - 599 7000 of via Afspraak maken vestiging vanuit het buitenland.
Alle gezinsleden die zich willen laten inschrijven, moeten meekomen naar de afspraak. Dus ook baby’s, jonge kinderen en ouderen.
Neem de volgende documenten mee naar uw afspraak:
- Geldig identiteitsbewijs (paspoort of id-bewijs).
- Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit: document waaruit uw rechtmatig verblijf blijkt (MVV of verblijfsdocument).
- Huurcontract of een eigendomsbewijs van een huis.
- Geboorteakte (indien mogelijk).
- Huwelijksakte (indien mogelijk).
Uw inschrijving is gratis.
U betaalt zelf de kosten voor het vertalen of legaliseren van officiële documenten die u misschien mee moet nemen.
Tijdens de afspraak registreert de gemeente u meteen in de Basisregistratie Personen (BRP). U krijgt een bevestigingsbrief mee. Uw BSN stuurt de gemeente binnen drie weken op met de post.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Vijfheerenlanden
Bezoekadres
Voorstraat 30
4132AS Vianen
Maandag | 09.00-12.30 14.00-17.00 |
Dinsdag | 09.00-12.30 14.00-17.00 |
Woensdag | 12.00-16.30 17.30-20.00 |
Donderdag | 09.00-12.30 13.30-16.30 |
Vrijdag | 09.00-12.30 14.00-17.00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Op afspraak