Gemeente Stichtse Vecht: inschrijven bij de gemeente
- geldig identiteitsbewijs (geen rijbewijs) van ieder persoon die voor inschrijving in aanmerking komt
- een bewijs van uitschrijving (alleen nodig als je uit het Caribisch deel van het Koninkrijk der Nederlanden komt)
- huur-/koopovereenkomst van de woning in Nederland
- of schriftelijke toestemming van de hoofd-/medebewoner met een kopie van geldig identiteitsbewijs van de hoofd-/medebewoner
- originele documenten (aktes) van gebeurtenissen die in het buitenland hebben plaatsgevonden, zoals geboorte, huwelijk, echtscheiding en overlijden
Alleen Engelse, Duitse en Franse documenten/aktes worden geaccepteerd zonder vertaling door een beëdigd vertaler. Buitenlandse documenten moeten voldoen aan de regels voor het legaliseren van buitenlandse documenten. Die regels zijn verschillend per land.
Afspraak maken
- Maak een afspraak voor een eerste inschrijving in Nederland?
- Wilt u zich opnieuw inschrijven in Nederland? Stuur dan een e-mail naar burgerzaken.bo@stichtsevecht.nl.
Zet in het bericht:
- uw volledige naam
- geboortedatum
- vestigingsadres
- telefoonnummer
- en of u een koop- of huurovereenkomst voor het nieuwe adres hebt
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Stichtse Vecht
Bezoekadres
Endelhovenlaan 1
3601GR Maarssen
Maandag | 8:30 - 17:00 |
Dinsdag | 8:30 - 17:00 |
Woensdag | 8:30 - 17:00 |
Donderdag | 8:30 - 17:00 |
Vrijdag | 8:30 - 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Wij werken op afspraak.
Laatst gecontroleerd op 20 september 2023