Single Digital Gateway

Gemeente Maashorst: inschrijven bij de gemeente

U moet uw verhuizing uit het buitenland persoonlijk aan de gemeente doorgeven. Neem contact op met de gemeente voor meer informatie.

Alle gezinsleden die zich willen laten inschrijven, moeten meekomen naar de afspraak. Dus ook baby’s, jonge kinderen en ouderen.

U moet meenemen naar de afspraak:

  • Een geldig identiteitsbewijs van iedereen die zich gaat inschrijven (dit mag geen rijbewijs zijn).
  • Huur- of koopcontract van uw woning of toestemming van de hoofdbewoner bij wie u gaat inwonen.
  • Een bewijs van uitschrijving als u uit Aruba, Curaçao, Sint-Maarten, Bonaire, Saba of Sint Eustatius komt.

Als u in het buitenland geboren, getrouwd of gescheiden bent, neem dan ook de volgende originele documenten mee:

  • uw geboorteakte;
  • de geboorteakten van uw partner en/of uw kinderen;
  • uw huwelijksakte of bewijs van geregistreerd partnerschap;
  • echtscheidingspapieren;
  • adoptiepapieren en/of een overlijdensakte van uw partner of kind(eren).

Soms heeft uw akte of document een legalisatie en/of vertaling nodig. U kunt dit per land bekijken op de website van de Rijksoverheid. Vul het land in waar uw document is afgegeven.

Maak voor het inschrijven een afspraak door te bellen met 0413 - 28 19 11

Uw inschrijving is gratis. U betaalt zelf de kosten voor het vertalen of legaliseren van officiële documenten die u misschien mee moet nemen.

Tijdens de afspraak registreert de gemeente u meteen in de Basisregistratie Personen (BRP). U krijgt een bevestigingsbrief mee. Uw BSN stuurt de gemeente binnen 3 weken op met de post.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Maashorst

Bezoekadres

Markt 145

5401EJ Uden

Openingstijden
Maandag
8.30-17.00
Dinsdag
8.30-20.00
Woensdag
8.30-17.00
Donderdag
8.30-20.00
Vrijdag
8.30-17.00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Laatst gecontroleerd op 6 september 2024