Single Digital Gateway

Gemeente Hulst: inschrijven bij de gemeente

U moet uw verhuizing uit het buitenland persoonlijk aan de gemeente doorgeven. Maak hiervoor een afspraak.

Alle gezinsleden die zich willen laten inschrijven, moeten meekomen naar de afspraak. Dus ook baby’s, jonge kinderen en ouderen.

Uw inschrijving is gratis. U betaalt zelf de kosten voor het vertalen of legaliseren van officiële documenten die u misschien mee moet nemen.

Tijdens de afspraak registreert de gemeente u meteen in de Basisregistratie Personen (BRP). U krijgt een bevestigingsbrief mee. Uw BSN stuurt de gemeente binnen 3 weken op met de post.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Hulst

Bezoekadres

Grote Markt 24

4561EB Hulst

Openingstijden
Maandag
9:00 - 12:00
13:00 - 16:00
Dinsdag
9:00 - 12:00
13:00 - 16:00
Woensdag
9:00 - 12:00
13:00 - 16:00
18:00 - 20:00
Donderdag
9:00 - 12:00
13:00 - 16:00
Vrijdag
9:00 - 12:00
13:00 - 16:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Laatst gecontroleerd op 19 oktober 2022