Single Digital Gateway

Gemeente Halderberge: inschrijven bij de gemeente

U moet uw verhuizing uit het buitenland persoonlijk aan de gemeente doorgeven. Maak hiervoor een afspraak. 

Voor het maken van een afspraak en/of overige informatie stuurt u een email naar:
gemeente@halderberge.nl

Alle gezinsleden die zich willen laten inschrijven, moeten meekomen naar de afspraak. Dus ook baby’s, jonge kinderen en ouderen.

Uw inschrijving is gratis. U betaalt zelf de kosten voor het vertalen of legaliseren van officiële documenten die u misschien mee moet nemen.

Tijdens de afspraak registreert de gemeente u meteen in de Basisregistratie Personen (BRP). U krijgt een bevestigingsbrief mee. Uw BSN stuurt de gemeente binnen 3 weken op met de post.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Halderberge

Bezoekadres

Parklaan 15

4731GJ Oudenbosch

Openingstijden
Maandag
12.30-17.00
Dinsdag
08.30 -12.30
Woensdag
12.30-17.00
17.30-19.30
Donderdag
08.30-12.30
Vrijdag
08.30-12.30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten

Please always check www.halderberge.nl

Laatst gecontroleerd op 8 januari 2024