Gemeente Halderberge: inschrijven bij de gemeente
U moet uw verhuizing uit het buitenland persoonlijk aan de gemeente doorgeven. Maak hiervoor een afspraak.
Voor het maken van een afspraak en/of overige informatie stuurt u een email naar:
gemeente@halderberge.nl
Alle gezinsleden die zich willen laten inschrijven, moeten meekomen naar de afspraak. Dus ook baby’s, jonge kinderen en ouderen.
Uw inschrijving is gratis. U betaalt zelf de kosten voor het vertalen of legaliseren van officiële documenten die u misschien mee moet nemen.
Tijdens de afspraak registreert de gemeente u meteen in de Basisregistratie Personen (BRP). U krijgt een bevestigingsbrief mee. Uw BSN stuurt de gemeente binnen 3 weken op met de post.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Halderberge
Bezoekadres
Parklaan 15
4731GJ Oudenbosch
Maandag | 12.30-17.00 |
Dinsdag | 08.30 -12.30 |
Woensdag | 12.30-17.00 17.30-19.30 |
Donderdag | 08.30-12.30 |
Vrijdag | 08.30-12.30 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Please always check www.halderberge.nl