Single Digital Gateway

Gemeente Amersfoort: inschrijven bij de gemeente

U moet uw verhuizing uit het buitenland persoonlijk aan de gemeente doorgeven. Maak hiervoor een afspraak.

Alle gezinsleden die zich willen laten inschrijven, moeten meekomen naar de afspraak. Dus ook baby’s, jonge kinderen en ouderen.

Uw inschrijving is gratis. U betaalt zelf de kosten voor het vertalen of legaliseren van officiële documenten die u misschien mee moet nemen.

Tijdens de afspraak registreert de gemeente u meteen in de Basisregistratie Personen (BRP). U krijgt een bevestigingsbrief mee.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Amersfoort

Bezoekadres

Stadhuisplein 1

3811LM Amersfoort

Openingstijden
Maandag
9:00 - 16:30
Dinsdag
9:00 - 16:30
Woensdag
9:00 - 16:30
Donderdag
9:00 - 16:30
17.00 - 20.00
Vrijdag
9:00 - 16:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten

U kunt alleen op afspraak terecht bij de balie van Burgerzaken.

Laatst gecontroleerd op 8 januari 2024