Gemeente Albrandswaard: inschrijven bij de gemeente
Als u vanuit het buitenland naar Albrandswaard verhuist of het komende half jaar langer dan 4 maanden hier komt wonen, dan moet u zich inschrijven bij de gemeente. U maakt hiervoor een afspraak bij de gemeente. Uw gegevens worden opgenomen of bijgewerkt in de Basisregistratie Personen (BRP).
Voor het inschrijven in de Basisregistratie Personen (BRP) gelden voorwaarden. Kijk voor meer informatie op www.albrandswaard.nl of neem contact met ons op door een e-mail te sturen aan info@albrandswaard.nl of bel met telefoonnummer +31 10 506 11 11.
Om uw in te schrijven in de Basisregistratie Personen (BRP) maakt u een afspraak. Kijk voor meer informatie op www.albrandswaard.nl of neem contact met ons op door een e-mail te sturen aan info@albrandswaard.nl of bel met telefoonnummer +31 10 506 11 11.
Uw inschrijving is gratis. U betaalt zelf de kosten voor het vertalen of legaliseren van officiële documenten die u misschien mee moet nemen.
Er zijn nog geen contactgegevens van uw gemeente beschikbaar.
Vragen over dit onderwerp?
Bel met Informatie Rijksoverheid:
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.