Gemeente Hardenberg: bijzondere bijstand aanvragen
Let op. U kunt alleen bijzondere bijstand aanvragen als u in Nederland woont en bent ingeschreven bij een gemeente.
U kunt bijzondere bijstand aanvragen bij de gemeente als u:
- in de gemeente Hardenberg woont;
- de kosten in Nederland heeft gemaakt.
Formulier
Download en print het formulier en vul in. Stuur het naar Gemeente Hardenberg, Postbus 500,7770 BA Hardenberg. U moet ook de volgende documenten meesturen:
- Een kopie van uw geldig identiteitsbewijs.
- Bewijsstukken van uw inkomen.
- De laatste afschriften van alle betaal- en spaarrekeningen.
- Bewijsstukken van bezittingen en/of schulden.
- Een offerte of nota van de kosten waarvoor u bijzondere bijstand aanvraagt.
Bel met de gemeente
Komt u er niet uit? Bel dan met 14 0523.
De gemeente stuurt u binnen 8 weken een brief. Hierin staat of uw bijzondere bijstand krijgt en hoeveel u krijgt. Ook staat er in of u de bijzondere bijstand krijgt als een lening of als een gift.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Hardenberg
Laatst gecontroleerd op 6 december 2022