Single Digital Gateway

Gemeente Hardenberg: bijzondere bijstand aanvragen

Let op. U kunt alleen bijzondere bijstand aanvragen als u in Nederland woont en bent ingeschreven bij een gemeente.

U kunt bijzondere bijstand aanvragen bij de gemeente als u:

  • in de gemeente Hardenberg woont;
  • de kos­ten in Ne­der­land heeft ge­maakt.

Formulier

Download en print het formulier en vul in. Stuur het naar Gemeente Hardenberg, Postbus 500,7770 BA Hardenberg. U moet ook de volgende documenten meesturen:

  • Een kopie van uw geldig identiteitsbewijs.
  • Bewijsstukken van uw inkomen.
  • De laatste afschriften van alle betaal- en spaarrekeningen.
  • Bewijsstukken van bezittingen en/of schulden.
  • Een offerte of nota van de kosten waarvoor u bijzondere bijstand aanvraagt.

Bel met de gemeente

Komt u er niet uit? Bel dan met 14 0523.

De gemeente stuurt u binnen 8 weken een brief. Hierin staat of uw bijzondere bijstand krijgt en hoeveel u krijgt. Ook staat er in of u de bijzondere bijstand krijgt als een lening of als een gift.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Hardenberg

Laatst gecontroleerd op 6 december 2022