Gemeente Gennep: bijzondere bijstand aanvragen
Let op. U kunt alleen bijzondere bijstand aanvragen als u in Nederland woont en bent ingeschreven bij een gemeente.
U kunt bijzondere bijstand aanvragen bij de gemeente als u:
- in de gemeente Gennep woont;
- de kosten in Nederland heeft gemaakt.
Neem contact op de gemeente
Bel met +31 485 49 41 41 en vraag naar Team Toegang of mail naar gemeente@gennep.nl.
Online formulier
Print het online formulier en vul in. U vindt het hier. Stuur het naar:
Gemeente Gennep
Ellen Hoffmannplein 1
Postbus 9003
6590 HD Gennep
U moet ook de volgende documenten meesturen:
- Een kopie van uw geldig identiteitsbewijs.
- Bewijsstukken van uw inkomen.
- De laatste afschriften van alle betaal- en spaarrekeningen.
- Bewijsstukken van bezittingen en/of schulden.
- Een offerte of nota van de kosten waarvoor u bijzondere bijstand aanvraagt.
De gemeente stuurt u binnen 8 weken een brief. Hierin staat of uw bijzondere bijstand krijgt en hoeveel u krijgt. Ook staat er in of u de bijzondere bijstand krijgt als een lening of als een gift.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Gennep
Laatst gecontroleerd op 20 november 2023