Gemeente Arnhem: gegevens in Basisregistratie Personen (BRP) bekijken
U heeft een DigiD nodig als u online een aanvraag doet.
Komt u naar het gemeentehuis, dan moet u uw legitimatiebewijs meenemen.
Online aanvragen
U kunt online een uittreksel aanvragen. U heeft hiervoor DigiD nodig.
Persoonlijk aanvragen
Komt u liever persoonlijk langs bij het loket Burgerzaken, maak dan online een afspraak (selecteer: ‘uittreksel’).
Inzagerecht is in principe gratis. Een volledig, niet gewaarmerkt overzicht (persoonslijst) op blanco papier van alle in de Basisregistratie Personen opgenomen gegevens van 1 persoon is ook gratis. Een gewaarmerkte kopie van de persoonslijst kost € 11,80.
U ontvangt het overzicht binnen drie werkdagen als u het online opvraagt. Als u een afspraak heeft gemaakt op het gemeentehuis, kunt u het overzicht meteen mee naar huis nemen.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Arnhem
Bezoekadres
Koningsstraat 38
6811DG Arnhem
Maandag | 12:00 - 20:00 |
Dinsdag | 09:00 - 17:00 |
Woensdag | 09:00 - 17:00 |
Donderdag | 09:00 - 17:00 |
Vrijdag | 09:00 - 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Wilt u langskomen? Dat kan alleen op afspraak. Voor het ophalen van rijbewijzen en reisdocumenten is de receptie op het Stadhuis dagelijks geopend van 9.00 - 17.00 uur