Single Digital Gateway

Gemeente Arnhem: gegevens in Basisregistratie Personen (BRP) bekijken

U heeft een DigiD nodig als u online een aanvraag doet. 

Komt u naar het gemeentehuis, dan moet u uw legitimatiebewijs meenemen.

Online aanvragen

U kunt online een uittreksel aanvragen. U heeft hiervoor DigiD nodig.

Persoonlijk aanvragen

Komt u liever persoonlijk langs bij het loket Burgerzaken, maak dan online een afspraak (selecteer: ‘uittreksel’).

Inzagerecht is in principe gratis. Een volledig, niet gewaarmerkt overzicht (persoonslijst) op blanco papier van alle in de Basisregistratie Personen opgenomen gegevens van 1 persoon is ook gratis. Een gewaarmerkte kopie van de persoonslijst kost € 11,80.

U ontvangt het overzicht binnen drie werkdagen als u het online opvraagt. Als u een afspraak heeft gemaakt op het gemeentehuis, kunt u het overzicht meteen mee naar huis nemen.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Arnhem

Bezoekadres

Koningsstraat 38

6811DG Arnhem

Openingstijden
Maandag
12:00 - 20:00
Dinsdag
09:00 - 17:00
Woensdag
09:00 - 17:00
Donderdag
09:00 - 17:00
Vrijdag
09:00 - 17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten

Wilt u langskomen? Dat kan alleen op afspraak. Voor het ophalen van rijbewijzen en reisdocumenten is de receptie op het Stadhuis dagelijks geopend van 9.00 - 17.00 uur

Laatst gecontroleerd op 9 augustus 2023