Single Digital Gateway

Gemeente Valkenswaard: attestatie de vita aanvragen

Een Attestatie de vita vraagt u aan bij de gemeente waar u woont en ingeschreven staat. U kunt de aanvraag alleen zelf doen. U moet een afspraak maken met de gemeente om een Attestatie de vita aan te vragen.

  • U staat als inwoner van Valkenswaard geregistreerd of u woont in het buitenland én u heeft de Nederlandse nationaliteit.
  • Een geldig identiteitsbewijs.
  • Als u de attestatie de vita aanvraagt voor een pensioenfonds, neem dan ook de brief van het pensioenfonds mee waarin hierom wordt gevraagd.

  • Een geldig identiteitsbewijs, zoals uw paspoort of rijbewijs.
  • Een bankpas. U betaalt direct bij de aanvraag.

Maak een afspraak

Online: met Digid

Telefonisch: 040 208 3444

E-mail: gemeente@valkenswaard.nl

Voor de meest actuele informatie over prijzen, bezoek de website.

een ‘attestatie de vita’ voor Europese pensioeninstellingen is op vertoon van brief kosteloos

De ‘attestatie de vita’ moet persoonlijk in het gemeentehuis aangevraagd worden. Het bewijs krijgt u dan meteen mee. Maak hiervoor altijd een afspraak.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Valkenswaard

Laatst gecontroleerd op 11 december 2024