Single Digital Gateway

Gemeente Rotterdam: attestatie de vita aanvragen

Een Attestatie de vita vraagt u aan bij de gemeente waar u woont en ingeschreven staat. U kunt de aanvraag alleen zelf doen. Iemand anders kan dit niet voor u doen. U vraagt het document online aan of per post. 

Aanvragen

Online:

U vraagt het document aan via de pagina Uittreksel aanvragen voor burgers. U logt in met uw DigiD. U betaalt online met iDeal. Kunt u niet met iDeal betalen? Vraag het document dan per post aan.

Per post:

Op de pagina Uittreksel aanvragen voor burgers vindt u het Aanvraagformulier uittreksel basisregistratie personen. 

Stuur uw aanvraag naar:
Gemeente Rotterdam
Gegevensverstrekking uit de BRP
Postbus 70013
3000 KR Rotterdam

U krijgt het document thuisgestuurd. De rekening krijgt u apart.

  • Een geldig identiteitsbewijs, zoals uw paspoort of rijbewijs.
  • Contant geld of een bankpas. U betaalt direct bij de aanvraag.

U betaalt kosten voor de aanvraag van een Attestatie de vita. Kijk voor meer informatie op de website: Uittreksel aanvragen voor burgers.

Uw document wordt binnen 5 werkdagen per post verstuurd.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Rotterdam

Laatst gecontroleerd op 4 november 2024