Single Digital Gateway

Gemeente Meerssen: attestatie de vita aanvragen

Een Attestatie de vita vraagt u aan bij de gemeente waar u woont en ingeschreven staat. U kunt de aanvraag alleen zelf doen. Iemand anders kan dit niet voor u doen. U moet een afspraak maken met de gemeente om een Attestatie de vita aan te vragen. 

Afspraak maken met de gemeente

Online:

www.meerssen.nl

Telefonisch:

14 043

Vanuit het buitenland / vanaf een centrale: 0031 (0)43-3661661

E-mail:

info@meerssen.nl

  • Een geldig identiteitsbewijs, zoals uw paspoort of rijbewijs.
  • Contant geld of een bankpas. U betaalt direct bij de aanvraag.

U doet uw aanvraag voor een bewijs van in leven zijn online.

Zo vraagt u een bewijs van in leven zijn aan: 

  • Log in met uw DigiD bij de gemeente waarin u woont.
  • Vul de gegevens in.
  • U betaalt het uittreksel online met iDEAL.
  • U krijgt het bewijs van in leven zijn thuisgestuurd.

Zo vraagt u een attestatie de vita aan:

  • U gaat persoonlijk naar de gemeente waar u verblijft.
  • U neemt mee:
    • uw geldige identiteitsbewijs
    • eventueel het bericht van de instantie waarin staat dat u een bewijs van in leven zijn nodig heeft
  • U betaalt de kosten bij de aanvraag. Graag met pin betalen.

U betaalt kosten voor de aanvraag van een Attestatie de vita. Neem voor meer informatie contact op met de gemeente.

U krijgt het bewijs meteen mee.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Meerssen

Laatst gecontroleerd op 13 januari 2025