Gemeente Meerssen: attestatie de vita aanvragen
Een Attestatie de vita vraagt u aan bij de gemeente waar u woont en ingeschreven staat. U kunt de aanvraag alleen zelf doen. Iemand anders kan dit niet voor u doen. U moet een afspraak maken met de gemeente om een Attestatie de vita aan te vragen.
Afspraak maken met de gemeente
Online:
Telefonisch:
14 043
Vanuit het buitenland / vanaf een centrale: 0031 (0)43-3661661
E-mail:
- Een geldig identiteitsbewijs, zoals uw paspoort of rijbewijs.
- Contant geld of een bankpas. U betaalt direct bij de aanvraag.
U doet uw aanvraag voor een bewijs van in leven zijn online.
Zo vraagt u een bewijs van in leven zijn aan:
- Log in met uw DigiD bij de gemeente waarin u woont.
- Vul de gegevens in.
- U betaalt het uittreksel online met iDEAL.
- U krijgt het bewijs van in leven zijn thuisgestuurd.
Zo vraagt u een attestatie de vita aan:
- U gaat persoonlijk naar de gemeente waar u verblijft.
- U neemt mee:
- uw geldige identiteitsbewijs
- eventueel het bericht van de instantie waarin staat dat u een bewijs van in leven zijn nodig heeft
- U betaalt de kosten bij de aanvraag. Graag met pin betalen.
U betaalt kosten voor de aanvraag van een Attestatie de vita. Neem voor meer informatie contact op met de gemeente.
U krijgt het bewijs meteen mee.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Meerssen
Ook nuttig
Laatst gecontroleerd op 13 januari 2025