Gemeente Maastricht: attestatie de vita aanvragen
Een Attestatie de vita vraagt u aan bij de gemeente waar u woont en ingeschreven staat. U kunt de aanvraag alleen zelf doen. Iemand anders kan dit niet voor u doen. U kunt een Attestatie de vita online aanvragen. Of op afspraak bij het GemeenteLoket.
Om uw aanvraag in behandeling te kunnen nemen, hebben wij onderstaande documenten nodig. U kunt deze tijdens de online aanvraag uploaden.
Komt u naar het GemeenteLoket voor uw bewijs van in leven zijn? Neem de documenten dan mee naar uw afspraak:
- het invulformulier of de brief van uw pensioenfonds met daarop uw handtekening
- een kopie van uw legitimatie (rijbewijs, paspoort of identiteitskaart)
U kunt het bewijs van in leven zijn (attestatie de vita) alleen bij ons aanvragen als u in de gemeente Maastricht woont. Woont u in een andere gemeente, vraag het document dan daar aan.
- Online aanvragen
- Aanvragen bij het GemeenteLoket (alleen op afspraak). Bel +31 43 - 350 40 40 voor het maken van een afspraak.
Een bewijs van in leven zijn is gratis als u dit nodig heeft voor uw pensioenfonds. Voeg de brief waarin het pensioenfonds u hierom vraagt als bijlage toe aan uw aanvraag.
U ontvangt het bewijs van in leven zijn binnen 2 weken per post.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Maastricht
Bezoekadres
Mosae Forum 10
6211DW Maastricht
Maandag | 08:30 - 16:30 |
Dinsdag | 08:30 - 16:30 |
Woensdag | 08:30 - 16:30 |
Donderdag | 08:30 - 19:00 |
Vrijdag | 08:30 - 16:30 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
MosaeForum is van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren geopend. Alleen voor het ophalen van uw rijbewijs, paspoort of identiteitskaart kunt u zonder afspraak bij ons terecht. Veel andere zaken kunt u online via onze website regelen.