Single Digital Gateway

Gemeente Gennep: attestatie de vita aanvragen

Een Attestatie de vita vraagt u aan bij de gemeente waar u woont en ingeschreven staat. U kunt de aanvraag alleen zelf doen. Iemand anders kan dit niet voor u doen. U moet een afspraak maken met de gemeente om een Attestatie de vita aan te vragen. 

Afspraak maken met de gemeente

Online:

Maak een afspraak

Telefonisch:

+31 485 49 41 41

E-mail:

gemeente@gennep.nl

Om een dit product af te kunnen nemen, dient u ingeschreven te staan in de BRP van de gemeente Gennep

U heeft een geldig identiteitsbewijs nodig om deze aanvraag te kunnen doen. Er zitten kosten aan verbonden, u kunt deze terugvinden op de website.

U betaalt kosten voor de aanvraag van een Attestatie de vita. Neem voor meer informatie contact op met de gemeente.

U krijgt het bewijs meteen mee.

Vragen over dit onderwerp?

Neem contact op met de gemeente Gennep

Laatst gecontroleerd op 8 december 2022