Gemeente Moerdijk: algemene gehandicaptenparkeerplaats aanvragen
Let op. U kunt alleen een gehandicaptenparkeerplaats aanvragen als u in Nederland woont en bent ingeschreven bij een gemeente.
Voor de aanvraag van een gehandicaptenparkeerplaats stuurt u een brief. Hierbij verstrekt u de volgende gegevens:
1. Persoonsgegevens: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer;
2. Kopie Europese gehandicaptenparkeerkaart;
3. Kopie kentekenbewijs;
4. Tekening, foto of beschrijving van de gewenste locatie.
Postadres: Postbus 4
4760 AA Zevenbergen
De gemeente legt een algemene gehandicaptenparkeerplaats gratis aan.
Op het moment dat uw aanvraag binnen is bij de gemeente duurt het maximaal 6 weken om deze te behandelen. Na toekenning door de gemeente wordt er vervolgens een verkeersbesluit opgesteld. Zoals wettelijk is vastgelegd ligt deze daarna 6 weken ter inzage. Als er uiteindelijk geen bezwaren zijn ingediend, wordt uw invalidenparkeerplaats zo snel mogelijk gerealiseerd.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Moerdijk
Bezoekadres
Pastoor van Kessellaan 15
4761BJ Zevenbergen
Maandag | 08.30 - 17.00 |
Dinsdag | 08.30 - 17.00 |
Woensdag | 08.30 - 17.00 |
Donderdag | 08.30 - 17.00 18.00 - 20.00 |
Vrijdag | 08.30 - 12.00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
ovb van wijzigingen door feestdagen