Gemeente Eindhoven: algemene gehandicaptenparkeerplaats aanvragen
Let op. U kunt alleen een gehandicaptenparkeerplaats aanvragen als u in Nederland woont en bent ingeschreven bij een gemeente.
U heeft nodig:
- Kopie van uw geldige identiteitsbewijs
- Gehandicaptenparkeerkaart bestuurder
- Kopie van het kentekenbewijs deel 1, of bij een pasje van de voor- en achterkant
U kunt uw aanvraag online of per post regelen.
Online aanvragen
Via de post
Vul het formulier in en stuur het op naar de gemeente.
U betaalt kosten voor het aanleggen van een gehandicaptenparkeerplaats. Kijk voor meer informatie op onze website onder het kopje 'Wat kost de aanvraag van een gehandicaptenparkeerplaats?'.
U krijgt binnen 12 weken na de aanvraag een brief waarin staat of u de parkeerplaats krijgt of niet.
Vragen over dit onderwerp?
Neem contact op met de gemeente Eindhoven
Ook nuttig
Laatst gecontroleerd op 31 december 2022